+ Kariéra

Kariéra

Naše nabídka 

Pro společnost VDZ S. A. R., s.r.o., Sokolovská 55/81, 186 00 Praha 8 - Karlín

přijmeme nejpozději 1. června 2014

nástupce/nástupkyni ředitele/obchodního ředitele

Mezi všemi zodpovědnostmi kritickým faktorem úspěchu držitele této právě jediné pozice je zvládnutí role v oblasti prodeje.  Svou kvalitou patří prodávané produkty do světové špičky v oboru. V roce 2015 zamýšlí současný ŘS pracovat na částečný úvazek a věnovat se pouze prodeji.

Mzdové účetnictví, účetnictví a controlling provádí spřízněná společnost EUROVIA Services, s. r. o.

Pozice nástupce/nástupkyně ředitele je vhodná pro muže i pro ženy. Pravidelné pracoviště v Praze s častým cestováním po ČR i Evropě.

Hlavní zodpovědnosti:  

  • řídí, optimalizuje a rozvíjí profitcentrum tak, aby se zvyšoval objem produkce výrobních jednotek skupiny při respektování politiky KVALITY, BOZP A OŽP společnosti SIGNATURE a Etické charty VINCI. Tvoří sehraný tým se svou asistentkou.
  • zodpovídá za hospodářský výsledek v rámci plánů a rozpočtů, za optimalizaci provozního kapitálu, kontroluje věrohodnost účtů, každý měsíc vede porady ke kontrole a vyhodnocení rozpočtu
  • zajišťuje dovoz a prodej materiálů na dopravní značení do ČR, na Slovensko, do Polska a Bulharska
  • účastní se veletrhů, ručí za uspokojení požadavků stávajících i potenciálních zákazníků, definuje obchodní politiku pobočky v souladu s mezinárodní strategií SIGNATURE GROUP, je vizionářem vývoje na svěřených trzích, zajišťuje dohled nad technologiemi a obchodními záležitostmi, buduje a zhodnocuje image SIGNATURE a celé Skupiny
  • buduje vztahy se zákazníky, sleduje aktivity konkurence a předjímá jejich dopad na zájmy zákazníků, zajímá se aktivně o působení profesních sdružení, sestavuje a uskutečňuje roční plán obchodních aktivit, účastní se stanování cílů obratu, zavazuje se k plnění určité úrovně marže
  • poskytuje odborné poradenství pro komplexní projekty a specifické produkty, rozvíjí součinnost s výrobním podnikem, informuje vlastníka o získaných kontaktech
  • zakládá karty zákazníků a aktualizuje je, vypracovává měsíční prognózy, kontroluje správnost placení faktur v co nejvýhodnějších lhůtách, kontroluje sledování důležitých obchodních případů

Požadujeme:

  • integritu osobnosti a profesionalitu
  •  VŠ, VOŠ, SŠ technického nebo ekonomického zaměření, orientaci v dopravě a dopravním stavitelství -výhodou; celkovou pracovní zkušenost 15 až 25 roků, z toho prověřenou zkušenost s prodejem technologicky zaměřených produktů a služeb aspoň 8 roků s prokazatelným úspěchem; zkušenost s dovozem a vývozem produktů
  • angličtinu slovem i písmem na úrovni B1 až B2, francouzštinu výhodou,  rodný jazyk češtinu nebo slovenštinu, aspoň B2 v případě jiného rodného jazyka
  • dynamickou a současně nadprůměrně organizovanou osobnost zaměřenou na výsledky, plnění úkolů a prodejních cílů v rámci mnohadenních pracovních cest po celé ČR, SR a dalších státech Evropy, která se zdatně vyrovnává s velice omezenou možností delegovat a s nutností řídit asistentku na dálku
  • špičkové prodejní dovednosti (zejména prodej vedený konzultací, zaměření na klíčové zákazníky, plánování  a příprava obchodních schůzek, identifikace potřeb zákazníka, budování a rozvíjení obchodních kontaktů, měsíční prognózy prodeje, rozšiřování portfolia produktů včetně zbožíznalství)
  • nadprůměrné komunikační dovednosti včetně komunikace po telefonu – střídání stylů komunikace dle typologie osobnosti či kulturních rozdílů obchodních partnerů a dle odlišných komunikačních prostředků
  • prověřenou zkušenost s působením v týmu řízeném v maticové struktuře; vítána zkušenost z  nadnárodní společnosti a zkušenost s výkonem funkce statutárního zástupce
  • znalosti finančního řízení podniku včetně styku s bankami; zkušenost se SAP/R3 nebo jiným ERP systémem výhodou, nadprůměrné uživatelské dovednosti IT (MS Office)
  • řidičský průkaz sk. B, prověřenou řidičskou zkušenost, záliba v řízení automobilu (cca 5 tis km měsíčně)
  • odolnost vůči stresu, nadprůměrné řízení osobního času a určování priorit

Nabízíme:

  • základní měsíční mzdu dle znalostí, dovedností, zkušeností a postojů – 600. 000 až 900.000 Kč ročně + 18% roční manažerské prémie v závislosti na hospodářském výsledku společnosti a individuálním výkonu
  • firemní automobil kategorie C3 Picasso k firemnímu i soukromému použití
  • příspěvek zaměstnavatele na závodní stravování, další vzdělávání pořádané zaměstnavatelem, notebook a mobilní telefon jako pracovní prostředek, nikoli naturální požitek

Kontakt:

Petr Jáma, + 420 224 952 495, e-mail: petr.jama@eurovia.cz

Uzávěrka přijímání životopisů v češtině a angličtině je 24. 2. 2014 v 10: 00 h. 

 

 
© 2007 EUROVIA Silba, a. s. | webdesign: MULTIMEDIA ACTIVITY

Nahoru